KTM, prodhuesi austriak i motoçikletave, po përballet me falimentimin dhe do të aplikojë për ristrukturim në përputhje me Aktin Austriak të Falimentimit. Kompania njoftoi më 26 nëntor se do të dorëzonte dokumentet e nevojshme në gjykatën tregtare në Linz deri më 29 nëntor.
KTM është prodhuesi më i madh në Evropë i motoçikletave, përpara BMW. Kompania po vuan pasi kriza e thellë ekonomike e Evropës ka zhdukur kërkesën për produktet e saj ndërsa kostot e personelit dhe energjisë janë në rritje.
Sipas gazetës austriake DerStandard, KTM ka nevojë për financim afatshkurtër prej disa qindra milionë eurosh për të shmangur kolapsin. Në mungesë të fondeve të tilla, procedura gjyqësore u bë një domosdoshmëri. KTM tani ka 90 ditë për të rënë dakord mbi një plan ristrukturimi me kreditorët e saj.
Firma gjithashtu njoftoi se do të ndalonte prodhimin në janar 2025 për të reduktuar inventarët deri në mars 2025 kur prodhimi do të rifillonte, megjithëse me një normë më të ulët.
“Ne jemi rritur duke u bërë prodhuesi më i madh i motoçikletave në Evropë. Tani ne po bëjmë një ndalesë për të ardhmen, “tha Stefan Pierer, CEO dhe pronari i shumicës së KTM, në faqen e internetit të kompanisë më 26 nëntor.
Njoftimi ishte një lajm i keq për 6,000 punonjësit e KTM, nga të cilët 5,000 punojnë në Austri, kryesisht në fabrikën kryesore në Mattighofen, 40 km në veri të Salzburgut.
Kompania tha se do të paguajë pagat e dhjetorit, por jo bonusin e Krishtlindjes, një pagë shtesë mujore që të gjithë punonjësit austriakë marrin nga punëdhënësit e tyre. Më shumë se 700 persona staf të KTM-së do të humbasin punën e tyre, edhe nëse falimentimi mund të shmanget, tha media e lajmeve ORF.at më 15 nëntor.
Historia e KTM shkon prapa 90 vjet në 1934 kur Hans Trunkenpolz hapi një dyqan riparimi makinash në Mattighofen të quajtur “Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen” (KTM). Divizioni i motoçikletave u mor nga Stefan Pierer në vitin 1991. Në vitin 2023, KTM shiti 280,000 motoçikleta në mbarë botën.
Përveç pushimeve nga puna në kompani, ka shenja të tjera se sektori i prodhimit të Austrisë është në telashe.
Më 27 nëntor, prodhuesi gjerman i pjesëve të makinave Schaeffler njoftoi se do të mbyllte fabrikën e tij në Berndorf (Austri e Poshtme) me 450 punonjës që do të largoheshin. Më 21 nëntor, Grupi Liebherr njoftoi se duhej të reduktonte orët e punës në fabrikën e kushinetave të rrotave në Bischofshofen (Salzburg).
Austria është e fundit nga 27 vendet anëtare të Bashkimit Evropian për sa i përket rritjes ekonomike. Midis 2019 dhe 2024 produkti i brendshëm bruto real për frymë u tkurr me 1.7 për qind, ndërsa në vende si Irlanda, Greqia dhe Hungaria panë rritje dyshifrore.