Studimi: 6 në 10 adoleshentë thonë se përdorin TikTok! Këshillat e ekspertëve për t’i shkëputur nga rrjetet sociale

Kara Alaimo, CNN

Pyesni veten se çfarë po bën një adoleshent kur nuk jeni pranë? Ka të ngjarë të jetë në YouTube, TikTok, Instagram ose Snapchat, sipas një raporti të ri.

Sondazhi i Qendrës Kërkimore Pew, i publikuar më 12 dhjetor, zbuloi se pothuajse gjysma e 13-17 vjeçarëve janë në internet pothuajse gjatë gjithë kohës.

Nëntë në 10 adoleshentë thonë se përdorin YouTube, ndërsa rreth 6 në 10 adoleshentë thonë se përdorin TikTok dhe Instagram, dhe 55% përdorin Snapchat, sipas sondazhit. Rreth 32% përdorin Facebook, ndërsa 23% përdorin WhatsApp.

Pavarësisht nga platforma, nëse fëmijët janë gjithmonë online, ata nuk kanë kohë të mjaftueshme për të bërë gjëra të tjera të rëndësishme, thanë ekspertët. Dhe ajo që ata po bëjnë në mediat sociale mund të jetë e keqe për shëndetin e tyre fizik ose mendor.

Ndërsa shumë adoleshentë shkojnë në një pushim për festat e dhjetorit, ata mund të kalojnë edhe më shumë kohë në internet. Ja çfarë të bëni për këtë.

Sa kohë duhet t’u lejohet fëmijëve në internet? Kjo varet

Nuk ka një përgjigje të thjeshtë se sa kohë duhet të kalojnë fëmijët në rrjetet sociale. Kjo sepse shumë varet nga ajo që ata po bëjnë në këto aplikacione.

“Fëmijët që rrinë për 5 orë në ditë për të lexuar për ngjarjet aktuale dhe për të dërguar mesazhe të drejtpërdrejta me miqtë e tyre, janë me siguri shumë më pak në rrezik sesa një fëmijë në internet për edhe 10 minuta, të cilit i serviret përmbajtje se si të lëndojë veten dhe ta fshehë atë nga prindërit e tyre. ”, tha Dr. Mitch Prinstein, shefi i psikologjisë në Shoqatën Amerikane të Psikologjisë.

Për të kuptuar se sa kohë është e përshtatshme për fëmijët e tyre, prindërit duhet të marrin parasysh se çfarë po bëjnë adoleshentët e tyre në këto platforma, tha Melissa Greenberg, një psikologe klinike në Qendrën Psikoterapike Princeton në Nju Xhersi. Për të mësuar më shumë, pyesni se si ndihen kur përdorin mediat sociale.

“A po kontrollojnë me detyrim për të parë se si po përgjigjen të tjerët (për postimet e tyre), sa pëlqime ose komente po marrin? A po kontribuon kjo në ndjenjën negative për veten?” Greenberg sugjeroi të pyeste. Gjithashtu, “a po ecën adoleshenti juaj duke e krahasuar veten me të tjerët?”

Është gjithashtu e rëndësishme, tha Greenberg, të pyesësh nëse adoleshentët janë pjesë e grupeve të shëndetshme në internet.

“Adoleshentët që identifikohen si LGBTQ+ që nuk kanë një komunitet në shkollë mund të gjejnë një komunitet në internet ku identifikohen dhe lidhen me të tjerët, dhe kjo mund të rrisë vërtet vetëvlerësimin dhe ndjenjën e përkatësisë,” tha ajo.

“Kam punuar gjithashtu me adoleshentë që lidhen në mediat sociale me fansa të tjerë të një muzikanti të caktuar ose të një serie librash dhe kjo mund t’i ndihmojë ata të ndihen si pjesë e një komuniteti.

Bazuar në këto përgjigje, prindërit mund të ndihmojnë në vendosjen e kufijve të duhur kohorë me fëmijët e tyre.

Kjo është një aftësi e rëndësishme e jetës për t’u mësuar. “Nëse një prind përfshin adoleshentët e tyre në këtë bisedë, kjo do të sigurojë mënyra sesi adoleshenti mund t’i qaset një sërë sjelljesh në të ardhmen – jo vetëm mediat sociale, por gjëra të tilla si TV, madje edhe përdorimi i substancave”, tha Greenberg.

Një adoleshent me të cilin Greenberg punonte, vendosi për një afat kohor prej një ore në ditë në mediat sociale pasi kuptoi se po e përdornin atë në një mënyrë të shëndetshme për t’u lidhur me anëtarët e komunitetit LGBTQ+, por duhej të reduktonte sasinë e kohës që shpenzonin duke lëvizur dhe krahasuar veten me njerëzit e tjerë.

Çfarë tjetër mund të bënim me këtë kohë?

Kur u flas prindërve në shkolla se si të trajtojnë përdorimin e rrjeteve sociale të fëmijëve të tyre, i këshilloj që të sigurohen që fëmijët e tyre të kenë gjumë dhe aktivitet fizik të mjaftueshëm, të mësojnë të përqendrohen në gjëra të tilla si detyrat e shtëpisë duke lënë telefonat e tyre dhe të kenë telefon pa telefon. ndërveprimet me familjen dhe miqtë.

“Shqetësimi i vetëm më i madh ka të ngjarë të jetë koha që po i heq aktiviteteve të tjera të nevojshme,” tha Prinstein.

Gjumi “nuk është vetëm kritik për vëmendjen, emocionet dhe sigurinë tonë të nesërmen, por gjithashtu një faktor kryesor që ndikon në rritjen e trurit tonë dhe sa efektivisht riorganizohet në vitet tona të adoleshencës”.

Ai rekomandoi që të siguroheshin që adoleshentët të mos kenë telefonat e tyre deri në orën 21:00. në netët e javës.

Përfshirja e fëmijëve në sporte ose aktivitete të tjera jashtëshkollore mund të sigurojë që ata të ushtrohen dhe të kalojnë kohë larg telefonave të tyre. Në fund të fundit, është e vështirë për adoleshentët që të kontrollojnë Instagramin kur ata gjuajnë rrathë ose mbrojnë një bazë.

Adoleshentët gjithashtu duhet të mësojnë se si të përqendrohen dhe të jenë të pranishëm në mjedisin e tyre. Siç e them shpesh, truri i njeriut nuk mund të kryejë shumë detyra. Pra, nëse fëmijët janë në TikTok ndërsa janë duke bërë detyrat e shtëpisë ose detyra të tjera, ata nuk mund të përqendrohen plotësisht në punën e tyre.

Fëmijët gjithashtu kanë nevojë për shumë mundësi për të luajtur dhe për të ushqyer miqësi jashtë linje.

“Adoleshenca është një periudhë kur ne mësojmë aftësitë e marrëdhënieve që përdoren për pjesën tjetër të jetës sonë në marrëdhëniet tona profesionale dhe në vendin e punës,” tha Prinstein.

“Koha e shpenzuar në mediat sociale mund t’i largojë fëmijët nga disa prej këtyre mundësive të të mësuarit, jo vetëm sepse fëmijët kalojnë shumë kohë në internet, por edhe sepse ndërveprimeve në internet u mungojnë shumica e shenjave verbale dhe joverbale, nuanca dhe sofistikimi brenda marrëdhënieve tona.”

Kjo do të thotë të inkurajoni adoleshentët që të mblidhen së bashku me miqtë dhe t’i lënë telefonat e tyre ndërsa janë duke qëndruar jashtë. Është gjithashtu një ide e mirë të ndani kohën e familjes kur të gjithë shkëputen nga priza – qoftë gjatë një vakti, duke luajtur një lojë apo duke shkuar për një shëtitje.

Sigurisht, prindërit duhet t’i rezistojnë dëshirës për të kontrolluar telefonat e tyre në raste të tilla, gjë që Prinstein thotë se prindërit e bëjnë.

“Fëmijët tanë do të duan të kalojnë shumë kohë në mediat sociale nëse mendojnë se ne po bëjmë të njëjtën gjë”, tha Prinstein. “Pra, një hap i parë mund të jetë që e gjithë familja të krijojë një zonë pa telefon në orar.”

Shumë adoleshentë po shpenzojnë shumë nga jeta e tyre në internet. Por prindërit mund të ndihmojnë duke u bërë kuriozë se çfarë po bëjnë fëmijët në internet dhe duke i ndihmuar ata të kuptojnë se sa kohë do t’i lejojë gjithashtu të plotësojnë nevojat e tyre të tjera. Me kaq shumë fëmijë që kalojnë pothuajse të gjitha orët e zgjimit në internet, është një kohë e mirë për të bërë këto biseda.